Dygraphs Bevegelse Gjennomsnittet


Jeg har en langsiktig oppfølging av blodtrykksopptak. Verdien på et visst punkt er mindre prediktiv enn det bevegelige gjennomsnittlige rullende gjennomsnittet, og derfor liker jeg å regne ut det. Dataene ser ut. Jeg vil gjerne beregne en ny variabel, kalt BLOODPRESSUREUPDATED Denne variabelen skal være det bevegelige gjennomsnittet for BLOODPRESSURE og har følgende egenskaper. Et glidende gjennomsnitt er nåverdien pluss den forrige verdien divideres med to. For den første observasjonen er BLOODPRESSUREUPDATED bare den nåværende BLOODPRESSURE Hvis det mangler , BLOODPRESSUREUPDATED bør være den totale mean. Missing verdiene skal fylles ut med nærmeste tidligere verdi. Jeg har prøvd følgende. Jeg har også prøvd rollaply og rollmeanr uten å lykkes. Jeg verdsetter litt assistanse. asked 5 oktober klokken 14 på 0 45.When beregning av glidende gjennomsnitt, antall returnerte elementer er mindre enn antall rader av dataene, det vil si at bare n-1-elementene returneres. Dette kan forårsake problemet her, eller vil du ha det der legger den bevegelige gjennomsnittskolonnen separat, som test2 BLOODPRESSUREUPDATED - med test2, c betyr BLOODPRESSURE, T, rollapply BLOODPRESSURE, 2, gjennomsnittlig, T KFB 5. okt. klokken 14 på 3 40. Takk for innsatsen KFB Dessverre fungerte det ikke jeg prøvde en Noen edited versjoner også Kanskje dyrehagefunksjonene er ikke egnet for dette Jeg har kodet følgende som gjør arbeidstest5 - test test5 UM-rep NA, nrow test5 test5 først - duplisert test5 ID for jeg i 1 nrow test5 annet test5 Men det s utrolig lavt Adam Robinsson 5 okt 14 på 7 09.dygraphs for R. Dygraphs-pakken er et R-grensesnitt til dygrafene JavaScript-kartleggingsbiblioteket. Det gir rike muligheter for kartlegging av tidsseriedata i R, inkludert. Automatiske tomter xts tidsserieobjekter eller noe objekt som kan konverteres til xts. Høykonfigurerbar akse - og seriellvisning, inkludert valgfri andre Y-aksjer. Rikke interaktive funksjoner, inkludert zoompanel og seriepunktsparkering. Viser øvre nedre stenger, f. eks. prediksjonsintervall rundt serie. Ulike graf overlays inkludert skyggelagte hendelser linjer og punkt annotations. Use på R konsollen, akkurat som konvensjonelle R tomter via RStudio Viewer. Samløs embedding innenfor R Markdown dokumenter og skinnende webapplikasjoner. Du kan installere dygraphs pakken fra CRAN som følger. Du kan bruk dygraphs på R-konsollen, innenfor R Markdown-dokumenter og innenfor Skinnende applikasjoner. Se bruksdokumentasjonen knyttet til fra sidefeltet for flere detaljer. Det er noen få demos av dygrafier nedenfor, samt noen få andre i galleriet med eksempler. Her en enkel dygraph opprettet fra en serie med flere tidsserier. Merk at denne grafen er fullstendig interaktiv når musen beveger seg over serien, vises individuelle verdier. Du kan også velge regioner i grafen for å zoome inn i dobbeltklikk zoomer ut. Du kan tilpasse dygrafier ved å rør flere kommandoer på det opprinnelige dygrafobjektet. Her rør vi en dyRangeSelector til vår opprinnelige graf. Merk at dette eksemplet bruker røroperatøren fra magrittr-pakken for å komponere dygrafen med utvalgsvælgeren Du bruker en lignende syntaks for å tilpasse akser, serier og andre alternativer for eksempel. Mange alternativer for tilpassing av serier og akse-skjerm er tilgjengelige. Det er enda mulig å kombinere flere lavere verdi øvre stil serier i en enkelt skjerm med skyggelagte stenger Her er et eksempel som illustrerer skyggelagte stenger, angir en plotttittel, undertrykker tegningen av rutenettet for x-aksen, og bruken av en tilpasset palett for seriefarger. Galleriet er koblet til fra sidebar inneholder mange flere eksempler på de forskjellige funksjonene som er tilgjengelige for å tilpasse dygraphs. R Dygraphs DyRoller ikke plotting glidende gjennomsnitt. Jeg har problemer med å tegne glidende gjennomsnitt ved å bruke R dygraph-pakken ved hjelp av DyRoller. Som i dokumentasjonen burde jeg kunne plotte glidende gjennomsnitt ved å skrive inn en verdi i det nederste vinduet. Men når du legger inn en verdi for å flytte gjennomsnittet over 1, får jeg et tomt plott. Figur nedenfor viser problemet. le-koden for å reprodusere problemet. Jeg tror du leter etter dette. Se også spørsmål i nærheten av dette emnet. Jeg har utført noen beregninger og vil sette noen av resultatene i en dataramme jeg vil IKKE vokse en dataramme Slik vil det ta alt for lang tid. Men vil gjøre det som dette på grunn av størrelsen på dataene mine. Jeg har flere nestede løkker, og vet ikke hvordan jeg skal vokse datarammen. Hvis noen har ideer, vennligst gi meg beskjed. Spørsmålet mitt er hvordan jeg bestemmer n i df n, som jeg ikke kan tenke på en kombinasjon slik at den går trinnvis, prøvde jeg forskjellige kombinasjoner av ijk, ijk, men uten lykke. Jeg vil gjerne bruke caretpakken i R til utfør variabelt utvalg for logistisk regresjon, så det er basert på kryssvalidering i stedet for AIC som trinnvis regresjon. Men jeg ønsket å beholde et sett med kontrollvariabler i modellen for tolkning og bare justere de andre ikke-kontrollvariablene. Er dette mulig i RFE. Formålet med modellen er mer på forstå k Ey drivers har egenskaper enn å forutse. Jeg har 2 identiske variabler på grunn av å tillate flere svar. Lets si, variabler avtale om hobbyer 1 fotball, 2 ishockey, 3 Jeg har ingen hobbyer. Så kan man ha to hobbyer fotball PLUS ishockey. Nå prøver jeg å trekke ut masse hobbyer, nå fra 0 til 2. Jeg har allerede prøvd summen hobby1 2, hobby2 2.Hvordan kan dette gjøres, sum-funksjonen virker ikke for faktorer. Skulle jeg muligens endre data arrangementet. Jeg bare vil deaktivere utheving på alle kartserier, så ingen legende, ingen sirkel peker på serier på musen over, så ingen hendelseshåndterer. mange råd her. I tillegg har jeg noen spørsmål om DT dygrafier og skinnende 1 Jeg har allerede lest min csv data i R og bare kjøre dygrafene som det vedlagte bildet. Men hvis jeg vil at bildet mitt skal ha noen tall på linjer når musen holder meg på det, hvordan kan jeg gjøre det også 2 Jeg vil også endre y-aksen for å vise tall i stedet for eksponentielt tegn 3 Jeg har en ide om å bruke skinnende å vise min Excel-data. Så jeg bruk DT-pakke med datatabellfunksjon Dessuten, hvordan kan jeg kombinere DT og dygrafier i skinnende jeg mener når jeg klikker datatabellen og velger noen rader eller kolonner, vil det vise den dynamiske linjediagrammet. Kanskje det finnes andre nyttige og praktiske pakker. 4 Hvor kan jeg lære litt referanse om skinnende kombinasjon med DT. following er min datainngang til R. såså her er rå data. Jeg vil vise plottestesten wp bestilt av år og måned xaxis og plottet inneholder alle companies. test år - timeseries - xts test wp, test år dygraph timeseries gruppe test company. However, plottet viste ikke noe. Veldig takk for denne plattformen, så jeg kan stille spørsmål og lære mange ting fra andre slags brukere. Følgende er min datainngang til R. soo , her er rå data. hvordan kan jeg bruke R-pakke dygraph med disse dataene. Vennligst hjelp mye.

Comments

Popular Posts